Tisdag...28/7

2009-07-29, 14:42:45 / Kategori: Allmänt
Idag så hände det velle inte så mkt mer än att jag följde med lelle och mattias till kvarn i några timmar innan vi for hem :P. sen när jag kom hem så gick jag, amanda, pappa och karen ner och käka på resturangen här i hallsta, nå asien mat typ ;P hihi.. sen tog jag syrrans moppe till sura för jag va tvungen att hämta mina kläder och ingen kunde skjudsa. stannade i sura en liten stund innan jag åkte hem för kl 8 skulle vi in till stan jag, pappa, amanda, karen och tina för vi skulle kolla på nya harry potter filmen på bio :D hihi.. den va riktigt bra som typ alla dom filmerna är vad jag tycker :P
sen blev det som sagt hem och sova som en liten gris typ direkt ;P va as trött..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?