suck

2009-07-01, 23:20:36 / Kategori: Allmänt
ibland känns det fan inte bra asså! allt går emot en. jag känner mig så jävla nere just nu asså och der blir ju inte bätte av vissa saker. jävla fjortis depp men jag pallar fan inte mkt mer idag.. gråten sitter fan i halsen och har varit nere i några dagarn nu men vf kan jag inte sätta fingret på. kan fortfaranda inte göra det men allt känns bara så jävla fittigt och fel. suck, visst livet är fan inte bara medgångar men nu är det skapliga motgångar och det jobbiga är att jag inte vet vad! hatar det här, jag hatar det verkligen! vissa saker känns så jävla lätt medans andra inte gör det. kan nte allt bara vara lätt?! nej inte fan kan det de, nej fan heller.
säger bara så mkt suck.... pallar inte deppa mer men vafan är det som är så jävla fel?! känns nte som jag vill nått längre, vill bara sitta nån stans i skogen för mig själv och släppa ut allt. allt som trycker inom. allt! ååååååååååååååååh!!
vissa saker fattar jag inte hellert, saker som jag inte fattar vf jag blir depp över, saker jag igentligen ska rycka på axlarna åt, saker som inte ska tyga ner en, saker som inte har med mig att göra. men inte fan är det lätt. kan skriva en hel bibel nu asså men pallar inte.
ska ut och sätta mig i en skog nu!
röka ihjäl mig!

amanda dunder

gumman, alla har depp perioder i sitt liv, jag brukar med få det.. och jag vet hur jobbigt det är, det känns som att alla är emot en och saker man egentligen inte ska gråta över utan skratta åt gråter man för endå,för man kan inte låta bli. man kan ha den där känslan i en till några dagar sen går det oftast över. jag älskar dig det vet du syster!



2009-07-07, 02:31:17 URL: http://amandadunderr.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?