söndag..

2009-07-12, 17:31:03 / Kategori: Allmänt
ja man får velle se vad som händer idag men just nu ligger jag bara i mon säng och gör inte mkt. snackar med några på msn det ät typ allt. funderar på att gå upp och äta lite sen duscha men ska bara hitta orken till att gå upp först ;P
sen har jag fundera på vad på va man ska hitta på idag men det återstår och se tro jag :P kanske hjälpa pappa och flytta lite grejer för snart ska vi la flytta :)
annars blir det velle att jag går ut och går elr nått lite senare.
och skönt ska det bli att komma ifrån allt ett tag för imorrn narr drar jag med mamma, jonas och fredrik till norrland :) ska bli så jävla skönt att komma ditt ett tag och rensa hjärnan...

städar mitt rum för imorrn far jag till norrland, ska bli så jävla skönt. så skönt att komma bort, sätta sig på en sten i skogen och bara vara. sitte på en liten ö utanför haparanda och bara umgås med personer jag älskar. synd bara att inte min underbara syster ska med.
hoppas jag får tag på erika så kanske jag kan ta en tripp till luleå och hälsa på henne :) skulle vara kul med tanke på att vi inte setts på ett tag.
och en sak till som kommer bli så jävla skönt är att slippa våran jävla mongogranne som skriker som en halvdöd kattjävel. fattar inte vad det är för fel på henne. blää.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?