måndag/tisdag... 21/7

2009-07-21, 01:11:40 / Kategori: Allmänt

"Igår" så va jag i stan med Fia som handla lite till sin mamma och moster tills dom fyller år, sen så köpte hon en as fin klnning som jag med vill ha :P inte min stil men vill ha ändå. hihi... Annars har det inte hänt så mkt förutom att jag blev pålurad en tele från 3 så får se om jag lämnar tillbaka den elr om jag har kvar den för erbjudandet va ganska ok :) men men

       



"Idag" så ska jag först gå och sova, sen ska jag vakna käka frulle, ringa försäkringskassan, söka extra jobb och se ska jag in till stan igen med jennie :) när jag är klar på stan ska jag höra av mig till josse får vi se om vi hittar på nå kul :) hihi..
kommer med uppdateringar sen när jag vet vad som hänt under dagen :)

Det hände inte så mkt mer än att jag och jenie åkte in till stan, sen när hon hade köpt sina biljetter till v-vik så gick vi hem till maria och hälsa på dom :D
Lilla emilia som deras nyfödda dotter heter är så SJUKT JÄVLA SÖT! hon spydde iallafall på mig ;) haha
sen när vi hade varit där i några timmar for vi hem :) och då kolla jag typ på film med fredrik till 4 på natten sen somna jag :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?