Lördag.. 18/7

2009-07-18, 18:35:05 / Kategori: Allmänt
Idag blev det att gå upp ganska tidigt för skulle följa med och plocka upp näten dom hade lagt ut igår. Så åkte ut med båten runt 9 nån gång, så for vi runt ett tag, sen plocka vi upp näten. ingen fiska. Sen när vi väl kom hem blev det bara upp och lägga sig igen för trött va men, så sov en stund sen kom mamma in och väckte oss. Så jag for med mamma och jonas till alice oc mats. Där fika vi lite osv, sen den otroligt söta ungen noe som han hette, inte leo, va hemma :D så sjukt gullig unge! Sen så for vi till findland en snabbis innan vi åkte hem.
Så nu har jag, mormor och mamma lagat mat ovs så mätt är jag nu ;P hihi.. tänkte plugga lite körlorts teori sen ut och springa :). har varit duktig med det nu den sista veckan :D haha. få se om det la går lika bra när jag kommer hem.

Jo igår så for jag in till hapis med mormor och en av hennes systrar som heter mona. Mona tog med sig mormor som vin hjälp men det sluta med att jag fick hjälpa henne med vad hon skulle ha för vin mm ;P hahahahha.. men men, sn åkte vi och käka på subway i findland innan vi for vidare och handla mat mm. När vi kom hem från hapis ganska sent så spela jag, mamma, mormor och jonas lite kort :). jag vann hahahah ;) men har aldrig vunnit innan så det kändes bra att vinna en gång ;P hihi.. sen spela bara jag och mormor och jag brukar inte vara dålig förlorare men då blev jag fan sur.... hon vann ju hela jävla tiden!
men men, imorrn blir det packa och åka hem :D skönt ska det bli men ändå tråkig, va har ju inte varit här så mkt, bara 5 dagar och jag har inte varit här uppe på säkert 3 år så änns lite bittert.

Jennie

FINLAND - ursäkta men haha :D

Saknar dig gumman. Kom hem nångång så vi kan umgås innan det är min tur att sticka iväg :-) <33



2009-07-18, 20:28:57 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?