hmmm...

2009-07-12, 17:21:17 / Kategori: Allmänt
Visste at det här skulle komma, ska bara smälta in det men visste att det skulle komma efter ett tag. tycker bara det är synd, trvis som sagt att umgås med dej osv, skiter faktist i om det inte blir lika mkt snacka som det varit men nu kan man lika bra säga hej då till allt. syns velle på krogen elr nått, kan snacka där mm. men ja, synd känns det. alla gör sina val och du gör dina. samma val varje gång och jag hoppas det är rätt för hata en person för ett val dom gör kan jag inte. kommer aldrig göra beroende på vem och vad det handlar om men en sån här sak kan man inte hata för. Hoppas du gjort rätt val och lycka till med det :)  men kommer aldrig tycka illa om henne. bara så synd att hon inte gillar mig och att det blev som det blev från början.

en sak som oxå är jobbig är att allt blir inte bättre, mina känslor är åt helvete nu! jag vill jag, vad känner jag, vem är jag? allt jag visste vet jag inte längre känns det som. jag tränger undan när jag är med underbara människor, men så fort jag blir själv kvar så kommer allt igen. när jag pratar om det vet jag inte vad jag ska säga för ja vet inte vad som är fel. kanske bara bäst och glömma allt och börja om, men hur? vissa saker tar hårdare än andra medans vissa inte känns. vad är det som känns och vad känns inte? den frågan kommer jag aldrig få svar på tror jag, för allt jag va förut är på väg bort. allt jag brydde mig om finns bara vissa saker kvar medans andra bara försvinner. vad vill jag med mitt liv? vet inte längre, jag har allt kvar som jag ville göra tidigare, ska försöka klara av det till och börja med innan jag sätter upp annat jag vill göra men just nu vet jag inte än som jag pallar det jag redan satt upp att jag ska göra..
FAN VA JAG HATAR DEN HÄR KÄNSLAN, SORGEN, ÅNGESTEN, ALLT JAG ÄR ARG FÖR!
jag vill inte ge upp och därför tränger jag allt åt sidan, att skriva ut allt hjälper lite men det som är kvar inom som jag inte får ut, vart ska ja göra av det? har så mkt frågor som jag inte har svar på...
Ge mig en spritflaska blir allt bättre. så känns det, men det hjälper bara för stunden, sen då när fyllan har gett sig, när man sakt en massa skit man ångrar dagen efter då blir alla problem bara större.
HUR FAN SKA JAG GÖRA FÖR ATT SLIPPA? HUR I HELVETE SKA JAG GÖRA? VA?!
suck
men det blir velle bättre om ett tag hoppas jag :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?