Fredag...31/7

2009-07-31, 11:56:10 / Kategori: Allmänt
Idag vakna jag typ först halv 8 fast gick inte upp då så somna om, sen vakna jag vid halv 11 istället så gick upp då och käka frulle och kolla lite på tv :)
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram till kl 3, kanske ska klyva lite ved, sen duscha osv :) blir nog bra, annars skiter jag i och klyva ved idag och bara chillar tills jag känner för att hoppa in i duschen :) hihi.
Inatt kunde jag inte somna när jag gick och la mig så jag låg i sängen och ritade lite :) kom fram till en kanske tatuering jag vill ha, inge får fixa den lite bättre men har en bra grund för en bra tatuering :P som sagt får jag nog ta det lite lungt och tänka igenom efter det här annar blir det att jag bara kör sen kanske jag inte vill ha det om 10 år men jag är inte en sån som brukar bry mig så mkt men man vet ju aldrig, vet iallafall vad som kommer på mina arman om kanske ca 4 veckor om inte tidigare, inge skulle höra av sig nästa vecka nån gång och så skulle vi boka tid osv :) en till gratis tatu är inte helt fel ;) hihi..
Men nu kanske jag ska kolla lite efter text till det som jag ska skriva ;P flundrar på om jag ska ha det i lite mer skrivstil elr m jag ska ha det så att det ser mera handskrivet ut :P har inte riktigt bestämmt  ig så lite svårt :P hihi men får leta och se om jag hittar nå kul :)
Idag ska jag iallafall åka till e-tuna osv vid 3 :) hihi.. ska hem till en gullig person, som säger att yhan ska ge mig stryk ;) hahahah.. får la se hur det blir med den saken ;P 

men men ska typ gå och dö i duschen nu elr nått, hörs haha




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?