Fredag...24/7

2009-07-26, 20:58:11 / Kategori: Allmänt

Blev krogen med fia idag :D. vaknade på morgonen av att elita ville snacka med mig, sen när jag dragit mig på soffan med tanke på att kl va halv 9 och den tiden är man inte van med än, kommer velle när skolan börjar igen men inte innan dess, när jag varit uppe ett tag så for jag och handla med camilla så vi kunde få frulle allesammans :p..
När handlandet va kalrt så va det dags att åka till hallsta med camilla och cicci för att hämta pengar, sen fixa med blommor till en begravning och sen en sväng förbi systemet.. När vi kom tillbaka till sura käka vi mat som fia gjort medans vi var i hallsta. sen blev det att slänga sig framför tv en liten stund innan det va dags att börja fixa sig. när vi duschat och valt kläder åkte vi hem till cicci för att slappa där ett tag innan vi for in till stan. Innan vi drog in till stan börja det trila in lite folk för joel skulle ha fest osv.
när vi kom in till stan drog vi först hem till jonte för att hämta jennies löshår, sen blev det att vi stanna ett tag innan vi drog vidare till sjökrogen.
SJUKT kul kväll blev det iallafall ;P haha. älskar dej fia ;) <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?