Wild world

2009-12-10, 09:56:40 / Kategori: Allmänt
nu sitter jag på praktiken och väntar på att maskinerna ska bli klara osv, kan ju inte säga att det är så jätte kul men jag har ju musik och då går allt. sen runt 3 så blir det att hoppa över till att jobba lite idag med innan jag får gå hem. sen när jag kommer hem vette fan vad man ska göra, blir nog att gå en sväng innan jag ska fixa lite engelska och sen lyssna på boken som jag måste ha lyssna klart på innan nästa vecka och den är 9 skiver lång :P haha, som tur är har jag hört den en gång så vet typ vad som händer men jag missa slutet så vet inte hur den slutar. men iallafall så måste jag skriva en recension om den till senast näste vecka.. alltid jag som ska vara ute sista minuten.
men men nu ska jag gå och fixa maskinen som blinkar och säger att den är klar :P

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?