So fine

2009-12-13, 12:04:18 / Kategori: Allmänt
aah den här helgen har det velle inte hänt så mkt. satt hemma i fredags och gjorde inte så mkt, sen igår så va jag ute och körde med pappa plus fixa lite saker i stan innan jag fixk stressa röven av mig när vi kom hem för jag skulle vara klar kl 6 för skulle ut till berg med lelle och stå i baren med henne på nån fest som nån fixa.
aah hände velle inte så mkt på kvällen mer än att man fick träsmak i röven och det va dött redan vid 10, typ baranågra enstaka va kvar så då börja jag och lelle tröttna på att sitta där. sen dog det vid 12 och då orka vi inte vänta på madde så vi ringde farmor så hon kom och hämta oss.
efter det hände det inte ett skit så jag la mig i sängen och kollade på tv och somna så pappa kom in vid halv 5 och stängde av tv.
sen idag så blir det velle inte så mkt mer än att sitta hemma och plugga teori för fullt. tänkte boka uppkörning och teorin i början av feburari så får man se hur det går, så det kommer bli ganska mkt plugga teori nu sista tiden om jag ska klara det, plus att jag ska ta tag i alla läxor jag har och skolan över huve taget. har oxå fått reda på vart jag ska vara och praktisera nästa termin och det blir på intra i mörntorp som reparatör, så det känns ganska nice förutom att jag måste sitta på en jävla buss på morgonen osv..
men nu ska jag börja plugga tror jag.
skriver mer sen

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?