sleep, sleep

2009-12-20, 23:46:18 / Kategori: Allmänt
ja idag har det velle inte hänt så mkt mer än att mamma ringde och väckte mig halv 11 typ för då skulle vi tydligen in till stan och köpa vinteskor, efterlänktade vinter skor!
hittade två par som jag gilla som fan så dom fick följa med mig hem och nöjd blev jag :D
sen när jag kom hem så käka vi lite innan jag följde mad pappa och karen när dom skulle handla.
sen så blev det bara att kolla tv, dricka cola och mysa under täcket och nu ska jag kolla klart på filmen brothers. ska försöka att avklara min filmlista innan lovet är slut men får se hur det går ;P hihi.

men men ska börja kolla nu sen blir det att sova, ska till läkaren imorrn och ta blodprov för att ta reda på lite mer fakta om min konstanta huvevärk.
god natt och sova gott
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?