Promise me

2009-12-08, 20:47:10 / Kategori: Allmänt
va lite seg upp imorse som vanligt men upp kom jag efter mkt om och men.
ont i huvet hade jag men va bara palra sig till skolan och ha 2 lektioner innan jag kila hem.
har nu bytit matte b mot historia a. matte läraren är ju mongo så pallar inte va kvar i den där klassen asså, sitta där och slösa bort en timme av sitt liv på hans genomgångar som är 50 min långa och sen fattar man iallafall inte ett jävla skit..
sen när jag kom hem iallafall så fixa jag lite med datorn så den funkar lite bättre nu osv men den är fortfarande helt seg så alex ska ta en titt på den i helgen tror jag.
annars har det velle inte hänt så mkt mer idag än att jag va på körskolan och plugga lite plus körde, sen när jag kom hem slängde jag i mig lite met, gick ut med hunden sen tog jag och syrran en super skön promenad och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord.
va skönt som fan va det iallafall och imorrn blir det först praktik, jobba lite sen hem och springa en sväng. känns som det är dags att börja träna lite nu om jag ska palla lumpen i juli..
sen har jag lite läxa som måste göras som jag är SÅ JÄVLA SEG MED! kanske dags att ta tag i det oxå om jag vill ha nå betyg..
aah just nu lyssnar jag bara på underbar musik och glor, är skapligt skönt.
snacka oxå lite med mamma idag som är i thailand och jag blev ju inte mer avis att inte jag fick åka ditt! men dom hade det varmt och skönt.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?