out

2009-12-19, 14:03:08 / Kategori: Allmänt
igår va det avslutning på många håll, va på min syrras avslutning först sen så gick jag hem, kolla lite film innan jag lunka iväg på min avslutning. sen när jag kom hem så slockna jag i amndas säng ca 3 timmar innan pappa väckte mig. sen blev till och käka sen dö vid datorn ett tag innan ante skicka sms och fråga om jag skulle med ut och så klart hänger jag med ;D haha.
så blev utgång på silk och där hade jag skitkul förutom att nått jävla miffo skulle få för sig att dra ner mig på golvet med full kraft så jag dama i bakhuvet, armbågarna och röven så har lite ont idag men det är sånt man får stå ut med ;) haha, men kul hade jag iallafall tack vare mupparna från klassen :D.
sen när vi kom hem med nattbussen så gick vi till kringlan för ante och dennis skulle käka men dennis decka istället så bara valla hem han sen när ante käka klart.
sen så blev det att slagga kvar hos ante, palla fan inte cykla hem det är ju pisskallt och jag va ju inte hundra med i mitt huve så dlev kvar här osv.
ska velle hem om ett litet tag och käka, fast först ska jag svänga förbi dennis och hämta mitt bankkort som han har :P

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?