make my day

2009-12-11, 12:06:34 / Kategori: Allmänt
aah gick velle upp kvart över nio för jag börja halv 11 bara för att jag skulle hinna fixa mig lie sen knalla iväg till lucian. men tröga jag visste inte vart jag skulle så sket i det och gick hem till farmor istället och satte mig här för att vänta på nästa lektion istället om vi nu har nån vilket jag lär märka.
igår så va jag och sola med jennie och lelle efter jobbet, och det satt ju skapligt fint fast jag somna i solariumet så är inte lite röd i ansiktet inte nej. vakna precis när det stängdes av typ och så hade jag haft ansiktsskiten på hela tiden smarta jag så kräfta AB i ansiktet.
men det va skönt som fan va det att sola, sen när jag kom hem blev det att kolla på mammas pojkar men jag fattar mig inte på dom i programet asså! tim va den ända som valde hyffsat rätt, men bobby? :O hallå? blondinbimbon före jane? hmm, och sen christian som valde en 19 åring när han själv är 30. visst åldern spelar kanske ingen roll men iallafall..
men sen när det va slut la jag mig i sängen och lyssna på en bok osv som jag ska ha lyssna klart på näste vecka, men somnade gjorde jag så minns inte så mkt av det jag lyssna på så får göra ett nytt försök idag.



men men ska velle ta nått och stoppa i mig nu
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?