lots of love

2009-12-21, 23:58:20 / Kategori: Allmänt

nu ska jag snart sova, och huve värk det har jag vill jag lova. va iallafall till läkaren idag och tog blodprover så får se om dom talar om nått vf jag har så ont i huve hela tiden, men men nog med klagande.
aah drog hem till mamma idag så fick konka en del väskor, men innan så åkte jag, amanda, pappa, karen och farmor till la torre och käka god pizza och en kall öl :D gott som fan va det iallafall och imorrn blir det att åka med lelle till kolbäck på förmiddagen, sen blir det att dra till körskolan och plugga.

sen har jag fått veta vad jag får i lön sammanlagt av monoflex och det blir ca 3400 :D HAPPY!



men ska sova nu, god natt och sov gott
puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?