Imma star

2009-12-02, 22:49:40 / Kategori: Allmänt
aah idag kom jag försent till praktiken för jag kom fan inte upp..
sen när jag kom ditt blev det lite gjort på dagen men inte så mkt när man är tvungen att sitta och passa två maskiner, tog dock mig lite tid då och då och gick till ante för att snacka lite.
när jag var klar med min praktik så blev det samma som alltid att stämpla in och börja jobba, så blev 3 extra timmar på monoflex.
kommer kännas skapligt skönt när det finns lite pengar på kortet :D, och onte bara skapligt utan helt jävla underbart! JAG KAN KÖPA NYA SKOR OCH KLÄDER!

aah snart är det jul :D haha, elr snart och snart vette fan men hoppas bara på att tiden går fort så att det kan bli god mat på bordet och roliga klappar att öppna fast jag bara önska mig penagr typ, hihi.
sen ska det bli skapligt kul och ge jennie sin julklapp och se hur hon reagerar ;) och när hon läser det här hatar hon mig för att jag säger så och hon vill veta vf hon inte kan få den innan det har gått 2,5 vecka men hahahaha där fick du jennie ;) du får la vänta lilla du..

men nu ska jag hoppa i säng för att orka upp imorrn och jobba arslet av mig först på praktiktiden sen jobbtiden.
natti natti, Puss&kram

Jennie

Haha du är så jävla dum ;D Haha!

Måste ses snart igen juuu <3

Rida på söndag?



2009-12-03, 08:44:18 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?