I'll meet you there

2009-12-06, 18:13:17 / Kategori: Allmänt
ÄLSKAR MUSIK! kom nyss hem efter en TOPPEN helg :D haha, så nu sitter jag och lyssnar på musik mm..
aah drog till samme och loda i norberg i fredags efter jobbet, hemma hos nån polare till han. sen när vi hade parta klart där så drog vi in till avesta och drog på krogen. lulla runt lite där inne och tog det la lite lungt mellan dansvarven.
sen träffa jag på calle och snacka lite med han osv.
när krogen stängde gick vi in på en pizza för att käka då träffa vi calles bror som beställde pizza så fick en bit av han.
senare blev det velle inte så mkt mer gjort, samme och jag följde med calle hem och där drack dom SJUKT ÄCKLIGT rött vin och jag tog vatten :D haha.. sen så trängdes vi i calles säng hela natten så kan ju inte säga att det blev så mkt sova.
sen på lördagen så åkte jag med calle till v-ås när samme hade åkt hem. så jag hamna hemma hos en kompis till calle som fyllde år och sen drog vi på konrad.
haha och sen när vi skulle hem till micke (tror jag det va) så gick jag och calle före alla och sen när vi vände oss om för att kolla vart dom andra va så var dom bara borta :P så ringde till erik som virra oss åt fel håll, men vi kom ditt vi skulle till slut iallafall.
sen idag så blev det ganska slappt, kolla tv och sov i soffan innan calle skjudsa mig till min dörr hemma.
så nu sitter jag hemma och gör inte ett skit.

men men ska fixa lite nu sen ska jag dra till affären en snabbis :)
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?