I miss you

2009-12-01, 15:13:24 / Kategori: Allmänt
aah sitter hemma hos farmor och gör inte ett skit och det har jag gjort sen kl 1 idag :P ska ner och köra på körskolan halv 5 så palla inte cykla hem och sen ner igen.
sitter här och lyssnar på musik, njuter av den sen snackr jag med lite folk på msn osv.

nu vill jag att det ska bli maj så jag får åka till kanada! NU NU NU..
sen är man ju inte LITE avis på mamma och jonas som ska åka till thailand på fredag, nej nej det är man inte!
suck jag vill ju oxå..
kanske ska kapa ett plan och åka till bali iallafall till fredrik. det lät ju inte helt fel där men aah 100 kr kommer man inte långt på tyvärr.
men lite värme skulle ju inte skada, inte ett duggggggggg!
sitta här i pisskylan är ju ingen höjdare iallafall..

hmm, undra vad man ska göra nu, kanske kolla på en film elr kanske käka lite ;)
aya får se vad jag hitar på.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?