Christmas time

2009-12-13, 20:46:25 / Kategori: Allmänt
Nu har vi pynta inför julen här hemma hos pappa. så kanske ska göra lite mer läxa nu när jag är klar men jag känner mig helt lost uppe i huvet. känns som jag är nån helt annan stans än på jorden iallafall, vet inte vf men så kan det va ibland.
skulle ut och gå med jennie tidigare om jag hade sett hennes sms i tid men hon hade nyss duscha så blev inte så mkt av det.
så imorrn är det dags för skolan igen och så jag har lite och göra tills dess. får velle gå upp lite tidigare och fixa till engelska lektionen som är min första lektion.

men nu orkar jag inte skriva nå mer..
månen väntar på min hjärna som ligger i en burk på mitt rum, så känns det.



puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?