Can't keep it in

2009-12-03, 18:54:31 / Kategori: Allmänt
trode aldrig att jag skulle börja lyssna på cat stevens men nå fan har jag gjort det.. mysko..
iallafall så va jag på praktiken idag och kom tamefan försent idag med, sen blev det att jobba så börja kl 2 idag och gick hem kl 5 för dom hade inte fixa fram bitarna till det jag skulle svetsa så blev inte så mkt av det.
ska ju jobba imorrn med så får hoppas dom fixa det tills dess då.

just nu sitter jag och väntar på att syrran ska komma hem så hon kan färga mitt hår :) behövs ju om man säger så, med tanke på min VACKRA utväxt så behövs det omedelbart..
hiho men nu ska jag göra lite läxa :D haha.

oc jennie jag orkar inte svara på bloggen din, men aah visst det ska velle gå bra att fara till stallet på söndag :D och ses snart måste vi absolut göra.. i helgen kanske? hör av dej, elr så hör jag av mig :)



Puss&kram

Jennie

Good! Mamma kan nog skjutsa. Kommer hem med tåget typ halv 12, så kan väl dra nånstans då typ?

Aw sorry, ska till John hela helgen.. <3



2009-12-04, 09:04:23 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?