Bad dream

2009-12-09, 20:51:30 / Kategori: Allmänt
Hade äckligaste drömmen inatt! va fa sjukt äcklig, vakna av att jag höl andan och när jag tog efter luft log jag bara och sippa efter luft för jag andades så jävla fort..
haha men jag pallar inte förklara den här för det skulle bara låta konstigt.
men idag iallafall så kom jag iväg till praktiken osv, sen va det samma sak att göra som förra veckan.
ringde iallafall till läkaren idag om mitt huve så har fått en tid nästa fredag så får se om det är nått. att jag varit stöd har vi alla veta så det behövs inga tester för men min huvevärk behövs det för ;P
aah sen vid halv 3 så började jag jobba för snubben jag va med skulle iväg och ta spruta mot grissaken så fick börja jobba då, sen jobbade jag till kl 6 och då cyklade jag hem och drog på mig lite andra kläder för att ut och springa, skönt som fan va det iallafall kan jag ju tala m :D haha..
så tog en ganska lång dusch efter det, och fan va jag har länkte efter att få ligga så länge i duschen, kan ju inte det hos mamma för det är ju hus men här kan man det :D WIHOOOOO.. så nu sitter jag och äte pan pizza och lyssnar på musik. tänkte snart kolla på simon och tomas på datorn :)
skriver kanske nå mer sen elr nått :)

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?