Torsdag...13/8

2009-08-13, 10:48:25 / Kategori: Allmänt
Kom nyss till sura då cicci va snäll och hämta oss i stan. Va på krogen igår med josse, va ganska dött med det va roligare än att sitta hemma sen fick jag umgås lite mes josse innan hon flyttar :( får dok åka och hälsa på henne men.
igår så blev det att vi blev kvar i satn för att det inte gick nå nattbussar hem och skjuds visste vi inte riktigt vart vi skulle få tag i det. så blev att vi tog taxi till haga där vi sov hos dennis jag, josse och sami. somna nån gång runt 7 i morse och vakna 9 för att jag fick sms av cicci att hon kunde hämta oss. så va bara att gå upp och dra upp dom andra för att sedan vandra och möta cicci som inte är så haj på att hitta i stan :P hihi. så nu sitter jag hemma hos fia med josse. ska ta oss hem om ett tag för sami ska skjudsa hem oss.
så blir typ hem och duscha och sen slänga iväg ett sms till lelle och se vad vi ska hitta på. va ett tag sen man va med den pajasen ;)



xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?