torsdag 20/8-09

2009-08-20, 07:45:37 / Kategori: Allmänt
ja det är ju ganska sällsynt att jag är uppe den här tiden dock men hjälpte fia lite eftersom det är första dagen i skolan så lämna jag elita på dagis och det gick fin fint. nu sitter jag här och har precis käka 2 mackor och funderar starkt på att lägga mig i sängen och sova lite men får se. skolan börjar ju som sagt snart så kanske ska försöka vända på mitt dyng men känns kanske lite onödigt med tanke på att jag inte kommer gå och lägga mig direkt kl 10 i helgen.
men idag ska jag fixa mitt cv när jag kommer hem och sen ska jag börja söka lite timmjobb här och var. får hålla tummarna på att jag hitter nå kul, pallar inte direkt typ sitta på ica elr coop men är det de som finns får det bli det oxå. men men.
sitter just nu själv hemma hos fia. elita är på dagis, fia har dragit till skolan i v-ås och camilla jobbar.

hahaha på tal om inget, ni skulle ha sett mig igår när jag kom hem till cicci. skulle följa med henne ut på altan då hon står och trycker i dörren för att mimmi sagt att hon sett en fet spindel ute så cicci ville inte gå ut, så jag fick gå ut för att kolla om jag såg nån vilket jag inte gjorde först. men sen ni, haha, skrek jag som en stucken gris och sprang in i köken och höll på att dö av garv. fan vilket äcklig och fet jävel det satt på fönstret. cicci höll med på och dö för hon garva, garva ganska mkt åt mig, medans joel stog i hallen med den nya bruden och glodde på mig som och tyckte att jag va konstig.
joel ville inte döda den så vem åkte på det, JO JAG! suck.
så ut med en sko i högsta högg och telefon i andra där jag snacka med emil. haha ni skulle sett och hört mig, en show av dess like kan jag ju tala om.
haha, slog ihjäl spindeln, slängde iväg skon och sprang in medans jag halvskrek. brukar inte vara så klenis men den där va fan riktigt jävla äcklig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?