Tisdag...11/8

2009-08-11, 10:53:44 / Kategori: Allmänt
Blav att jag åkte till sötnosen i söndags istället för ja allt gick ju inte som man ville. så sov över där sen låg jag och kollade på tv medans han jobba osv. sen kom han hem runt 4 och då låg vi på soffan en stund innan vi åkte till hans match. Satt och kolla ett tag sen palla jag inte när det typ va en kvart kvar för höll på och dö för det va så jävla kallt! så satt mig i bilen och snacka lite med fia i tele sen kom han och vi for och hämta mina saker. när vi va klara med det skjudsa han mig till sura där jag dryga med fia och några innan vi gick hem till fia :)

Sov hos fia inatt och elita kom upp typ 4 inatt och börja gapa om att hon ville ha memling. skapligt sur man blev då när man ville sova men som sagt är hon bara en unge som är lite dryg men ändå är hon sötast i världen ;P haha..
men hon och fia gick och la sig inne vid camilla för jag hade snott fias täcke och kudde, hihi.
Så nu när vi är vakna allesammans så är vi snart klara för att åka in till stan. vet inte riktigt vad fia ska handla men det är sööft att göra nått ändå :)
kanske blir bjuden på sushi av fia men vi får se om hon har nå pengar kvar sa hon igår :) mums.. hihi det är så gott med "rå fisk" som alla säger.


xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?