tisdag 25/8-09

2009-08-26, 01:55:12 / Kategori: Allmänt


Idag har det velle inte hänt så mkt precis som igår. va till skolan för en lektion på 30 min sen va min dag slut. så for hem och käka sen slockna jag på soffan som ett litet barn. sov ganska länge, vaknade och märkte att klockan va ganska mkt så va bara att slänga på sig lite andra kläder och börja trampa till stallet där jennie väntade på mig.
vi red ut barbaka i skogen och flumma lite som vanligt, och jag blev galen på malwa bara fr att hon ska vara dryg när jag är trött. jennie tycker alltid att det är lika kul och rider bakom och garvar!
SKIT KUL jennie ;) haha
igår va jag hemma hos fia och det slutade kanske inte så bra men har kanske löst sig, vet inte har inte snacka med fia.. jag kände mig LITE ivägen igår, elr ja kanske inte bara lite. ska till sura på fredag, elr tidig lördag osv för då ska cicci och camilla ha 40 års fest så jag och fia ska fixa lite.

tror det går nån epedemi mellan killarna på msn, dom ska kolla porr och runka allesammans ;) hhahahah...
nejmen, dom gillar att dra den sådär.

just nu snackar jag med lite folk på msn och snart blir det nog att hoppa i säng annars dör jag..
ska gosa med min kudde som alltid :D
god natt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?