tisdag 18/8-09

2009-08-18, 17:41:55 / Kategori: Allmänt
sov som sagt hemma hos fia inatt och sen for jag hem med halv 2 tåget för att jag skulle ut till kvarn för att göra lelle sällskap. så fick cykla ut ditt som tog mig 30 min, inte så farligt iallafall. med dess värra va det fan och cykla hem! så jävla arg jag va på hemvägen går inte att beskriva. blåste ju så sjukt mkt så jag höll på att bli galen! tog min 1 timme att cykla hem, värt..
nu sitter jag iallfall hemma och göra som vanligt inte mkt. ska ner och göra lite käk snart, sen kolla tv och till sist men inte minst hoppa in i en härlig dusch, grrr.

få se hur fia ser ut i håret sen då, hon skulle till frisören idag men har inte hört nått om hur resultatet blev så börjar bli lite orolig, hihi. hon ville ha platinablont med svarta slingor, undra hur hon kommer se ut i det, passa inte i blondt sist hon hade det men ja då hade hon långt hår, kansnke är snyggt nu. återstår och se.

själv har jag haft lite funderingar på att färga håret svart elr göra svart underhår elr nått liknande..
vad tror ni om det?
är som sagt inte säker för trivs i rött men trivs i svart med fast det va ett tag sen jag hade det.

men men nu ska jag ner och frossa mat :D mums

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?