suck, stön, stonk.. I hate this!

2009-08-18, 19:55:59 / Kategori: Allmänt
jag hatar att inte fatta vf, jag hatar att inte veta vf, jag tycker inte om det!

och jag som kämpa med mina naglar, och så biter jag av en av dom.. bra jobbat!
hade långa men har vist bitit av alla korta., hmm.

och allt som har med pengar att göra vill jag bara SPY på rent ut sagt. jag har inte haft ett jävla ruttet öre iprincip under den här jävla sommaren. och allt handlar om pengar. vill jag göra nå kostar det, har slösa bort polarens pengar på fyllan som ska betalas tillbaka men hur i helvete då med no money in the plånbok? svårtlöst men som sagt ska det fixa sig, nån gång.. 
får 600 den här månaden och på dom 600 ska jag betala skulden för det jag övertrasera på mitt konto med 90 kr, jag ska betala mobilen och då rycker 300, sen ska fia ha 200. poff så va dom borta!
vi ska på kryssning oxå i september, undra vad jag ska få pengar till att dricka där? hmm, svårtlöst det med men ja. får velle panela huset själv elr måla alla hus i hallsta elr nått för att få pengar till det.
blää på allt just nu!

men men nu ska jag sluta deppa för usch pengar, istället ska jag tala om att jag vill färga mitt hår som sagt och att jag är jätteduktig och har börja cykla ganska mkt och inte frågara om skjuds. elr ja, kanske inte så duktig som jag vill vara men jag jobbar på det.
och sen har jag en massa måsten.
1. fixa extrajobb
2. plugga körkortsteori
3. fixa skolan det här året
4. börja köra mera
5. träna som ett svin
6. skaffa mig ett bättre psyke för att palla lumpen

finns mkt mer man pallar inte skriva alla. och som sagt ska jag ta tag i det men frågan är när, är så slö men samtidigt inte. hmm, hur det nu går ihop vet jag inte men.

undra hur mkt dravel jag har skrivit i min blogg nu. haha hade du kul och läsa skiten, skulle inte jag haft. iallafall inte det här inlägget..

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?