Söndag...9/8

2009-08-09, 15:34:52 / Kategori: Allmänt
Vart som sagt en riktigt rolig kväll igår!
efter at vi badat så åkte jag ju hem till fia för att jennie och dom va på förfest hemma hos bella så lånade lite kläder av fia sen for jag hem till bella och umgicks lite innan vi åkte vidare vi 22 tiden ungefär.
dansade och hade sjukt kul med alla sötnosar.
sov hos jennie inatt så kom hem för en liten stund sen. ska hoppa in i duschen snart om inte mamma ska färga mitt hår idag för då får hon slänga i färgen först. sen efter det blir det valla chilla lite på soffa innan jag hör av mig till jennie för hon ska komma hit och mysa lite med mig senare, då vi ska fixa lite mat och kanske kolla film mm :)
sen kommer det troligen hit en till jättesöt person :D finbesök som jennie sa. haha
mys kommer det iallafall bli ikväll.

nu ska jag kila och kolla med mamma sen duschen
kyss och smek





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?