Söndag...2/8

2009-08-02, 14:11:56 / Kategori: Allmänt
Som sagt blev det lite mkt som vanligt typ igår, så lekte leken alla jaga tilda.
men men, kul hade jag iallafall av det jag minns av  kvällen, skulle gå hem till hallsta men kom bara till värmeverket sen skulle jag vända för då ringde fia. Tappa mobilen men hitta den som sjukt tur är på en gräsmatta idag. tur får man ha ibland och min dag blev räddad när jag hitta mobilen. trodde ju aldrig att den skulle ligga kvar om man säger så.
men men..
Nu är vi hemma iallafall och jag mår ju inte så speciellt bra, är ju så att mitt huve är som tuggummi och min kropp är som en död sill elr nått, seg så det bara skriker om det, så får la se vad som händer idag, blir velle att bara dega.
jag är jätte hungrig men kan inte äta, mår illa. hoppas det går över snart för är skithungig just nu.

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?