skolfan

2009-08-31, 08:56:54 / Kategori: Allmänt

va bara att knalla upp imorrn och ner för att trycka i sig lite frulle. 2 mackor, lite yoghurt och mjölk, det satt inte fel.
sen va det bara att gå upp till rummet och börja leta kläder som inte alltid kan vara det lättaste.. hmm
hitta iallafall någonting att ha på mig så då va det bara att skynda ut och gå en sväng med semlan i skogen och sen lägga benen på ryggen och springa ner till bussen, hann typ precis. så nu sitter jag i skolan och ska ha första lektionen men den kommer aldrig igång för alla har glömt lösen osv till datorerna.. typ jag och oskar som verkar komma in, hmm..
har som sagt en lång dag i skolan som jag inte ser fram emot! elr ja, ganska skönt att börja skolan men samtidigt inget..
aya nu börjar vi skriver la mer sen ;P




puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?