2009-08-17, 20:32:13 / Kategori: Allmänt

nu är jag hemma hos fia och gör inte så mkt, roligare än att sitta hemma är det iallfall.
får velle se om vi hittar på nått elr om det bara blir att ta det chill och snacka mm.
sover nog kvar här inatt för vet inte riktigt hur jag ska komma hem, men imorrn kan jag åka med mamma när hon åker hem från jobbet elr nått.

har fortfarande inte fått nån tele till min comviq så går inte att få tag på mig på det nummret. men har ju som sagt min andra tele så ja..
ska fixa en mobil så snart som möjligt till den.
men men nu är det en vecka kvar till skolan börjar, konstigt nog längtar jag lite men samtidigt vill man inte tillbaka. jaja får hoppas på ett bra sista år och att man får en bra praktikplats dom här två terminerna jag har framför mig nu. har ju inte varit så lyckat innan så får se hur det går nu. kommer ju dö bokstavligt talat om det blir samma som tidigare att man bara satt på en stol från att man kom tills man skulle hem. skulle få mvg i betyg om man fick det i att sova på en stol men nu är det ju inte det jag vill utbilda mig till vilket jag gjort hittils så ja, får la se vad det blir av det hela.

men men , nu ska jag velle vara lite social med fia elr nått.
haha och som vanligt vill jag ha mat ;) sushi vill jag ha, mums!



xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?