Onsdag...5/8

2009-08-05, 17:09:32 / Kategori: Allmänt
Idag har det inte hänt så mkt, vaknade imorrse av att en katt låg vid mina fötter och av att cicci gick ner och börja spela michel jackson för fullt. blääääää vad jag hatar den där michel! men men, kom fia och elita ditt för fia skulle ringa och kolla med lägenhet. men somvanligt är dom helt störda på soc så dom fattar ju inte ett skit! men hon skulle ringa igen imorrn så få se om fårskallarna fattar nått då.
Blev inte så mycket gjort hemma hos cicci så vi for hem till mig för att hämta lite skit som jag och fia skulle pyssla med tills cicci och camilla fyller år. När vi kom hem satte vi igång och pyssla men det va ju ingten hit när elita va med och skulle "hjälpa", för allt låg i en ända röra ;P men så är det när små barn ska hjälpa till med vissa saker.
 sen kom camilla hem så vi fick sluta pyssla och gjorde mat istället. mums med mat! :D hihi.
Sen har vi pyssla om varandras fötter och haft det bra, och nu sitter jag här. mina händer och fötter luktar pepparmint ;) luktar sååååå gott så.
flundrar på om jag ska cykla hem sen elr om jag ska vara slö och ringa mamma. får se vade det blir, för det är ett senare bekymmer.
Försöker just nu få med fia ut för att hitta på nått, för det är ju skapligt inte kul att sitta hemma en hel dag när det är sol ute :( men hon är ju så trög och ba nej asså.. SUCK! men men snart vinner jag och får som jag vill, som vanligt ;) hihi.



och dom här två är mina små bebisar! <3

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?