onsdag 26/8-09

2009-08-26, 12:10:03 / Kategori: Allmänt
vaknade för en liten stund sen, skönt att sova. som alltid!
ledig idag och imorrn från skolan för att dom inte har hittat nån praktikplats mm. så ganska skön första vecka.
ska hoppa in i duschen alldeles snart, sen blir det frulle för hela slanten. ska oxå ner på samhället en liten runda och sen göra emil lite sällskap tills almir slutar.
javla pissregn det är ute då! trött jag blir på fult väder,! va fint igår, gud va skönt det va, och sen va man sjukt glad hela dagen. och nu ha blääää, regn, tråk och en massa mer. suck!
jaja, jag får min dusch plus mumsig mat som alltid så jag är ganska glad just nu ;) haha..

får se vad som händer senare, troligen inte ett skit med tanke på vädret, hmm.
aya ska hoppa in i chauerna nu chaura lite




puss och kram vi syns på stan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?