onsdag 19/8-09

2009-08-19, 11:17:37 / Kategori: Allmänt
vaknade nyss så ska velle kila ner och ta mig lite frulle och sen blir det att tare lite chill innan jag drar till skanzen för att hämta nå brev från försäkringskassan som farmor har. hoppas på att det är om att jag ska få underhåll när pappa är borta. hoppas hoppas hoppas!
efter det blir det nog att kag kilar hem till lelle och tare lungt elr va vi nu ska göra.
vill som sagt färga håret idag som jag tjatat om nu i dom senaste inläggen men jag vill ju..
sen måste jag som sagt börja speeda upp min tillvaro och ta tag i saker och ting nu.
snacka med pappa i tele igår och jag kanske ska få pengar till ett par nia skor men han skulle höra av sig när han visste. som sagt är han ju i kanada och har ingen egen inkomst så karen ska betala lägenheten/lägenheterna som pappa har här, dom kommer ju som sagt flytta hitt om ett tag men blir bara i typ 1 år. sen flyttar dom ju tillbaka till kanada.

men men ska gå ner och käka nu
xoxo





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?