nu är det gjort :D

2009-08-19, 20:50:35 / Kategori: Allmänt
nu har jag färga mitt hår. så nu är det svart och rött :D
kommer med bild nån dag, kanske imorrn elr nått.
annars blir det velle inte så mkt gjort mer än att jag och lelle slappa sönder tidigare idag, senh for jag till sura halv 5 elr nått.
så nu sitter jag vid datorn hemma hos fia och ska snart ta mig hem till cicci.
hoppas joels nya brud är där så man få se vad det är för filur :P
är hon inte det hinner jag nog det med tiden elr nått.
och imorrn fylle min baby till jennie 19 år och bebis jonte 21 år :D
GRATTIS PÅ ER BÅDA MUPPAR<3
inte för att dom är så små till skillnad från mig men ja kan ju lådsas att jag är större ju..




men men hej hopp på er ska kila nu.

kyssochsmek


Jennie

Hihi TACK baby! :D



2009-08-20, 21:58:41 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?