natt

2009-08-30, 03:52:29 / Kategori: Allmänt
det har hänt mkt under den härhelgen så får se vad som händer imorgon..

igår va vi på krogen och hade en underbar kväll med alla kära, senblev det som sagt hem och sova.
idag så va det en massa stress med både det ena och det andra bara för att hinna klart till festen som camilla och cicci skulle ha. när vi var klara där va det bara att rulle hem til fia och fixa sig lite hastigt och lustigt för att inte komma allt för sent när allt folk börja rulla in.
vi han lagom till allt skojs, god pastasallad, god bål osv (som jag och fia gjort så klart).
sen blev det lite små sncka med alla osv, riktigt nice innan dom fina flickorna som hade festen decka och vi dryga lite med dom ;)

mot kvällen slut börja allt bara bli FÖR mkt!
fia satt och DISKUTERA om lite av varje med sin pappa och faster, sen slank det in på en massa annat, tex en bild som va HELT onödig att dra upp på en kväll som den hr, kunde tagit det i nyktert tillstånd kan då jag tycka..
men iallfall, jag brukar vara den som inte säger mkt osv när folk diskuterar men det belv bara för mkt som sagt till slut!
vf ska man klöanka på fia för en ynka liten bild när hon ÄNTLIGEN har börja klättra sig upp för den där stegen som har väntat ett tag, som hon inte har VÅGAT tagir ett steg på tidigare för att hon brytt sig om en massa saker. men när hon väl gör det är det dags, då passar det att öppna kakhålet och säga en massa. MEN LÄGG NER!
va tacksamma att hon finn i era liv, va glada över att hon älskar er!
jag är det iallafall! fia är en stor del av mig i mitt liv och då ska ingen bete sig, så är det bara!
spelar ingen roll om det är pappa, mamma, bror osv, va tacksamma istället för fan!
ni kanske är det men ett litet konstigt sätta att visa det på ibland, kan jag då tycka..
vet att kärleken är stor mellan fia och er men klanka då inte, speciellt inte på FYLLAN!
ta det i nycktert tillstånd så blir allt sagt på ett bra sätt och man slänger inte ur sig en massa saker och sen ångrara sig när personen inte längre vill prata för att den är sårad..
tänk innan, bara ett tips..
fia kämpar för fullt och hon gör det hon kan för att klätra ett steg i taget. hon kaninte ta två som jag kanske kan elr nån anna som redan är långt upp på stegen jag nu snackar om. se henne för den hon är. visst kanske inte är hundra allt hon gör men ta det på ett sansat sätt och inte på en 40 års fest när helften har deckat..
skapligt onödigt  som sagt, och när fia har druckit blir allt lite värre men det är sån hon är, därför ska man ta allt när det inte har druckits nått. en ganska bra ide om man inte vill att hon ska ta ett steg tillbaka på stegen hon just nu klättrar på och klamrar sig fast där hon är för att inte trilla ner igen..

JAG ÄLSKAR DEJ FIA OCH DET VET DU!
spelar ingen roll vad, du vet att jag alltid finns och idel öra för att lyssnar på vad du säger..
MIN UNDERBARA FIA! <3


jag blev bara SÅ irriterad på vissa idag, men det detyder inte att dom ar mindre omtyckta av mig men dags att chilla och ta det en annan dag..
allt steg mig till halsen när rösten kom till taknivå!
usch usch usch!


kommer bilder imorrn från kvällen men nu är det dags för bingen :D

puss och kram





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?