något jag vet

2009-08-03, 23:58:12 / Kategori: Allmänt
något jag vet är att det finns vissa saker som jag saknar.
jag saknar värmen från en annan människa, nån att luta sig mot när allt känns jobbigt, att ha någon nära som man vet älskar än, säga orden jag älskar dej till en annan varelse på denna jord som man vet känner detsamma.
jag saknar det verkligen!

känslan av att ligga brevid någon,
 viska i presonens öra,
 jag älskar dej,
 sen dra in den mysiga lukten av det personen som man just sagt dom orden till,
känna att man får en kram,
en kyss på halsen,
sen att man får dom orden tillbaka.



Malin

de kommer en dag för dig också när allt känns rätt. när inget kan stoppa dig och "honom" i världen. den dagen kommer!:)



2009-08-04, 01:16:12

evelinafahlström

Det finns en för alla, så det kommer :)



2009-08-07, 23:22:21 URL: http://fevelina.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?