Måndag...3/8

2009-08-03, 08:56:05 / Kategori: Allmänt
somna på soffan kl 7 igår sen låg jag där och sov till typ halv 11 då jag gick och la mig i min säng. Sen nu på morgonen så ringde farmor och väckte mig för glömt och ställa klockan hade jag gjort. skulle ju ut till stallet och släppa ut hästarna så va bara och skynda sig ur sängen och klä på sig sen ut för där stod farmor och vänta på mig.
Kom till stallet, gav hästarna mat sen gick jag och kolla badkaren så dom hade vatten, efter det släppte jag ut dom, mocka sen hem :) när jag kom hem va det bara slänga i sig frukost för till tandläkaren skulle jag oxå, hade 30 min på mig att fixa allt innan det va dags att dra igen.
så nu är allt avklarat, tänkta hoppa i säng igen men får se. annas lägger jag mig där nere och kolla på tv och somnar där gissar jag på.
Hoppas att det händer nå kul idag :)

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?