måndag 17/8-09

2009-08-17, 17:05:48 / Kategori: Allmänt

fredrik kom på idag att jag inte har nå liv, det kan jag nästan hålla med han om ibland. sitter framför tv elr datorn en hel dag, hmm kul! nej, men va fan ska man göra? finns inte ett skit att göra på det är pisstället..
måste ta tag i mitt körkort snart, kan inte hålla på och slöa så som jag gör. funkar lixom inte så, nej..
måste som sagt ha körkort när jag rycker in i lumpen i juli och det är inte äns ett år kvar så kanske dags att sätta lite speed på tillvaron och limma fast boken i händerna om inte ratten sitter i dom. sen måste ju min mamma engaskera (vet ej hur det stavas) sig lite men det är ju inte på topp det heller..
fan! fan va jag är slö, det är sjukt..
aya ska åka till sura nu, skriver mer sen


Karin

värt liv vi har du och jag ;)



2009-08-17, 18:23:48 URL: http://avarquare.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?