magont

2009-08-30, 21:00:08 / Kategori: Allmänt

vaknad halv 2 idag hemma hos fia, så klev upp och sprang in till henne "fia det är dags att vakna nu" blev det lite halvskrikandes. "mmh!" va svaret jag fick men hon va snart vaken och så satt vi och snacka ite ennan hon klev upp och kläde på sig för vi skulle så kalrt fara hem till cicci och käka.. mums va det.
sen satt vi där ett tag innan vi for hem till fia igen och sötisen elita kom in igenom dörren :D
lite halvbakis är man dock men inte så det är nå att klaga på, jag klara mig.
en alvedon så är allt på top igen (Y).
sen kolla jag lite på datorn innan jag la mig i soffan på fias knän och kolla på tv. skönt va det att bara sitta ner och ta det chill. inte för att dagen i sig var så jätte jobbig men det va skönt ändå, hihi..
sen kom min söta mamma och hämtade mig i sura så nu sitter jag hemma. ska ner och vika lite tvätt och kolla lite på tv. sen blir det velle att sätta sig här igen gissar jag på.

ont i magen har jag oxå så det bara skriker om det. fattar inte vad det är. direkt jag äter nått får jag jätteont i magen, mysko är det dock men ja.. hmm

aya hörs puss och kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?