Lördag...1/8

2009-08-01, 09:08:09 / Kategori: Allmänt
Nu kom man hem, tidigt osv, vet inte om jag ska gå och sova lite till elr om jag ska skita i det. är trött men ja, hmm.  Kom fram ditt jag skulle igår efter mkt om och men, irra runt  gjorde jag och pappa iallafall som två vilsna höns först men sen kom vi rätt som tur är. garva fick jag oxå göra så hade typ ont i magen när vi kom fram. Alltid pappa och hans kommentarer och då kan man inte så mkt mer än att garva sönder.. hihi.
Mysig kväll hade jag iallafall, kolla på film, käka chips och choklad mm :D mums! och allt blev ju mkt bättre oxå när det va en gullig och mysig kille med som man inge annat ville än att bara mysa med. hihi..
kom i säng runt 2 kanske och då blev det att prata lite för pigg som vanligt blev jag när jag la mig i sängen.
pysigt va det oxå, så håller tummarna för flera gånger :)

Dagens händelser utöver det blir vella att göra nått, typ äta frulle, sen ska jag åka lite mustang med jonas, mamma och sen kanske fredrik. ska bli kul! Fredrik kom ju hem igår efter att varit borta och fiska så lite tråkigt har det varit hemma för man har inte haft nån att dryga med, men nu har jag det igen :D wihoo.. 



haha den bilden kan jag bjuda på ;)

xoxo

Jennie

hoho, vad mysigt osv :-)

Vem är killen? Han i etuna? ;D

<33



2009-08-01, 10:20:46 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?