let's have some fun

2009-08-31, 23:01:14 / Kategori: Allmänt
nu har jag varit ute och sprungit plus duschat. och skönt va det, sjukt skönt!
har ont i magen som vanligt som måste nog ta och desöka läkaren snart men innan ska jag störa lite på telen och kolla med tider. sist jag va hos läkaren med min mage gjorde dom inte ett skit, så den här gången får man velle spä på lite så att låter alvarligare än va det är, då brukar det hända nått iallafall ;)
men skapligt drygt är det at få ont i magen så fort man har ätit och det gått en timme, elr när man gör nått bara.. suck!
aya allt kan inte vara på topp jämt tyvärr.

aya ska velle gå och sätta på mig lite kläder och sen kanske gå ner en sväng, elr så lägger jag mig i sängen :) hihi. är ganska frestande faktist, men först måste jag ner iallafall och hämta lite gott kallt vatten :D jojo det är la sööft, haha..

kyss och smek



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?