Knock You Down

2009-08-27, 01:46:14 / Kategori: Allmänt
nu sitter jag här som vanligt sent fast jag igentligen skulle sova och vända på mitt dygn. men nej inte lalla tilda inte. hon ska pina sig själv uppe hela tiden och bla bla bla... SKÄRP DEJ NU TILDA!!
ok, efter den här helgen ska jag vända på hela kakan och sova när jag ska sova mm. hoppas jag ;)

imorrn blir det stan med systeryster och hennes kompis. dom ringde från polisen idag och dom har hittet min plånbok som varit borta i säkert 5 veckor, då kan man snacka om flyt. inte för att jag tror att det finns så mkt kvar av värde i den men kanske mitt lägg om jag har tur och sen mina precingar.. kan jag bytá min min näsa som jag tänkt ett tag nu.
 skicka oxå sms till inge idag men har inte fått nå svar så får se om han hör av sig imorrn.
ska nog hoppa i säng snart för nu börjar min lins fucka och det betyder bara en sak, dags för sängen!

ritade lite idag och det va faktist jättekul :D

 








den här sista bilden blir det nog en tatu av lite längre fram på sidan.
är min lilla kludd, kommer nog bli snyggare när en blir renritad osv :)
vad tycks om den? skulle den passa som tatu?
sen ska det så mitt namn men dlev inte så bra så det ska skrivas om lite snyggare typ :P

kyss och smek en riktig gummi lek



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?