i'm to sexy

2009-08-28, 00:41:31 / Kategori: Allmänt
i'm to sexy for my shirt, to sexy for my shirt, to sexy sexy sexy..
har haft den där meningen på huvet ett bra tag nu, elr meningen ut en jävla låt! vf skulle jag höra den för?.. suck.
och som vanligt sitter jag och kollar på skor på internet, men det som stör mig är att jag har inga pengar så jag kan inte köpa dom jag vill ha!

 


dom fyra tex, men finns mkt mkt mkt mer skor som jag vill ha! kläder med för den delen..
va inne i stan med amanda och denise idag för dom skulle handla lite skit sen skulle jag hämta min upphittade plånbok hos polisen.
när vi sprang runt i affärerna så hitta jag en tröja som jag blev helt sjukt förälskad i, men så klart har man ju inte äns ett ruttet lingon på kortet så va bara att slita sig från förälskelsen och grina en skvätt.. nej kanske inte grina men blev lite små putt där ett tag.

 
jag kan inte släppa den här tröjan! JAG VILL HA DEN JU :'( 
så jobbig att inte ha nå pengar ibland asså! speciellt när man hittar nått som man vill ha..

sen va jag oxå hemma hos cicci en sväng idag och grattade cicci och camilla som fyller 40 år idag. GRATTIS till er tanter :D dags att inse att ni inte är 25 längre... ni får la lägga till lite siffror så är ni snart uppe i rätt ålder ;)
så på lördag blir det 40 års fest för hela slanten i sura. haha så kul ska det bli, elr hur fia ;)
vi och våra små hyss. hihi
imorrn är det skola igen då, sen är det bara fara till sura och göra klart lite skit som camilla och cicci ska få på lördag, sen ska vi planera klart våra fina hyss så klart ;D haha
efter allt det fina fixet är klart kanske det blir krogen för hela slanten men har inte fått klartecken från fia än så vi får le se hur det blir med det.

aya nu börjar mina linser tala om att det är läggdags..
natten med nappen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?