i'm home

2009-08-31, 20:23:53 / Kategori: Allmänt
nu är jag hema från allt. va i skolan och hade en halvtråkig dag. dränkt i vatten blev jag med under dagen, kanske en så där 5 ggr elr nått.. så va skapligt blöt när det va dags att traska hem.
gick först em till farmor när skolan va slut för att hjälpa henne med datorn, sen sprang jag upp till pappa och kolla posten. efter det skulle farmor skjudsa hem mig men blev ett stop på lustikullagrillen :D MUMS! hihi.. tack till min söta farmor för maten, det va jättegulligt av dej.
iallafall sitter jag hemma nu och halvfryser och är jättetrött, men ska ut och springa innan det blir duschen sen bingen. måste komma igång kan inte såsa som jag gör.
sen som jag sagt många gånger innan måste jag fixa allt med körkortet och ta tag i det. synd bara att jag inte fatta tidigare att det hade varit JÄTTE bra och gjort mer på mitt sommarlov. men nej fast mamma tjata på mig. så klart ska jag aldrig lyssn på henne! suck på mig själv. lägger allt på hög så får la skylla mig själv.

aya ska velle börja göra mig klar för springisrundan ;)

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?