I love my säng so mkt

2009-08-16, 22:25:33 / Kategori: Allmänt
blir nog att jag hoppar i sängen snart för mkt mer än så här händer det ju inte. kanske en film till där nere med dryghuvena men nja.
aya som sagt har den här dagen varti katastrof typ, har inte varit den bästa precis. men så kan det vara ibland, kan inte alltid ha en toppen dag..
nu står fredrik bakom mig och glor, undra vad han vill för han säger inte så mkt, hmm.
måste fråga och svaret va " jag vill ha nått att göra "..
amanda och fredrik ska kolla på wallander filmen jag nyss kolla på med mamma och jonas. kanske inte dn bästa film men den får duga.

åä// fredrik

vi är då en liten konstig familj tror jag, nu biter fredrik mig i håret och kollar på mig som att det skulle vara jag som är dum i huvet, haha. undra vem som är dum i huvet igentligen ^^
ja så kan det vara här..

men men ska velle hoppa in i duschen tror jag sen kanske ta nått och käka elr sova.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?