hummelfummel

2009-08-16, 02:57:02 / Kategori: Allmänt
blev att dra hem och grilla lite med fia, jonte och daniel. sen visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så blev att vi kolla om fia kunde gå på korgen och krogen blev det oxå. skapligt glad att jag kom ut idag för fick ju inte komma in igår för FITTVAKTEN! skapligt irriterande! va tydligen " för full " så ja blev inte så mkt krogen för min del, suck..

MEN IDAG BLEV DET :D
vi skitkul, förutom att emil dränkte mig i skumet ute så jag blev skapligt blöt och kalddig.. hmm. ;)
men men så kan det vara när det ska vara killar men, haha.
snackar med systeryster på msn nu och tydligen spökar det hemma, läskigt! kommer ju dö när jag ska sova där sen eftersom det är precis utanför mig och i mitt rum det tydligen left rövare..

och jag är skapligt jävla hungrig nu asså, helt sjukt!
vill bara ha MAT!
nått fel är det ju på mig, fattar inte att lille jag kan få i mig så mkt mat som jag får, äter typ hela tiden!
det är ju konstigt att jag inte går upp i vikt heller, äter ju som ett helt monster. äter för en hel släkt om dagarna.

xoxo

Karin

Min bror , syster och hans vänner och min kusin var också ut igår :D du råkade inte skumma i någon av dom? :D



2009-08-16, 11:26:23 URL: http://avarquare.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?