hihi

2009-08-23, 07:08:16 / Kategori: Allmänt
hahahah som vanlig gör jag som jag vill vilket kanske inte äår så bra alltid men idag spelar det ingen roll tycker jag :D haha, tildas värd är allt bra! nästan iallafall. börja med att jag va hos middag hemma hos josse med några roliga tjejor, sen ringde jag ditt fia, palla att hon ska sittta hemma hos mig helt själv, nej! hon kom efter ett tag och då satt vi och loda och tog det chill innan jonet och danne kom då vi for till sura efter att ha hämta lite grejer hemma hos mig. jag viell inte sitta hemma som alla andra och som vanligt fick jag min vilja igenom men jonet verkade inte så happy ;) haha surt.
 
drog till bonka och leta efter fias pappa och fick hans nyckel hem till han, så jag, fia, britt, jonte och daniel åkte ditt och drack lite öl. sen komm kjella och en präst jävel som gick mig på nerverna hela jävla kvällen. brukar ha tålamod med människor men hon va bara FÖR JÄVLA MKT!!! blää. och hela kvällen fick jag hörafrån kjella och britt hur mkt dom älska mig :) alltid kul och höra. sem gick kjella och la sig och prästa fi**an med.. skönt, så vi drog till salle och snacka, sen dog han och fia i sängen så jag vandra hem till fia så nu sitter jag med en tallrik MAT i mitt knä :D lycklig! hihi.. hon sover hemma hos salle osv så får se hur sur hon är på mig imorrn när hon ser att jag är borta, fast jag sa till henna ett jag brar om ni somnar vilket dom gjorde :P haha...

maten blir som sagt kall så´kanske ska äta istället för att skriva en massa bla..

skickade oxå ett sms till sötisen ikväll så får se okm han kan svara den här gången.. ska igentligen inte men kan inte låta bli, är sjukt jobbig allt intefatta nått vf..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?