hahahahaha

2009-08-18, 20:51:52 / Kategori: Allmänt
haha det är ju bara för roligt att läsa bloggar som ligger på " toppen "! och lyssna på dom personerna när dom lägger upp vidoebloggar..
haha oh, vi dissar den hit och den dit. va gör tummen upp för ditten och tummen ner för datten.
är ju bara skrattretande!
har så sjukt kul när ma går in och kollar på dom! speciellt kissis, desiree nilsson och många fler. skrattar så jag dör typ.

oh kolla mig jag är blond och spelar dum, mitt hår blir lockigt när jag är ute i regnet, men vilket tur att jag har en plattång som inte alla har råd med bla bla bla..
haha shit, har hon en plattång :O

fattar inte vf jag slösar tid äns på att skriva det här för dom är ju bara så skrattretande som sagt men jag va bara tvungen.

hahahahahaha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?