hahaha

2009-08-01, 19:18:59 / Kategori: Allmänt

Vi alla i familjen åkte till västerås och käka sushi efter att mamma och jonas kommit fram till att dom inte orkade laga nån mat. Garva så sjukt jävla mkt har jag dock inte gjort på länge asså! Hade så sjukt kul.. ni skulle varit med asså, gick inte att hålla sig för garva!
När vi kom hem från stan drog jag hem till farmor för hon skulle köra mig till stallet så jag kunde ta in hästarna, men iannan det for vi ut till kajsa och kolla in det nya fölet som thuja har fått :D
och så fick jag veta att mimmi snart kommer hem :'D vart as glad ju.. så kanske ska åka med kajsa till mimmi näst nästa helg. hihi..
Men sen när jag kliver in hemma efter att jag släppt in hästarna osv så ser jag ett monster på övervåningen, då sitter fia och sminkar sig och sen har hon RAKA BORT ÖGONBRYNA DEN DUMMA JÄVLA IDIOTEN!! suck, synd bara att hon inte fattar bättre än att det är så sjkut jävla fult! usch!
ååååååååh fiiiiiiiiiiiaaaaaa!....

men blir nog krogen för oss ikväll, ska börja fixa mig nu så hörs



xoxo

Sabina

Vadå har Fia rakat bort ögonbrynen nu igen? :O

>.< Nej... Hon var ju hos mig förra helgen och vi prata om den gången för flera år sen när Fia rakade bort ögonbrynen för att jag gör det hahaha. <3

Det blev heltokigt. :P

Jag har rakat bort och istället målat dig ögonbryn på mig själv nu sen jag var 12 år. Men Fia är ju finast med äkta faktiskt. :P



// sabina



2009-08-01, 21:03:30 URL: http://twinmomtobe.blogspot.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?